Wednesday, July 5, 2017

Katalog Sophie Martin

Katalog Sophie Martin - SATU daripada syarikat jualan langsung yang semakin meningkat di negara ini ditetapkan untuk menguasai sebahagian besar pasaran kerana ia mula memperkenalkan produk baru lebih kerap. Bermula bulan ini, Sophie Paris Filipina Inc. (SPPI) akan mempunyai katalog produknya keluar secara bulanan. Pembebasan hadir adalah setiap 35-40 hari. Dengan perkembangan ini, Pengurus Jualan Kawasan, Laurence Pedro berkata, pelanggan mereka sudah dapat menikmati gaya baru dan baru serta reka bentuk barangan premium dan barangan fesyen yang berpatutan dengan lebih kerap. "Setiap katalog baru terdiri daripada 90 hingga 95 peratus produk baru dari pakaian, beg, kasut, aksesori, rumah dan kosmetik.


Pusat Perniagaan Sophie (BCs) di seluruh negara menjalankan Peristiwa Pelancaran Katalog apabila katalog baru dikeluarkan. Panduan produk Katalog Sophie Martin dihantar kepada semua BC serta mempunyai pengetahuan produk yang konsisten dan serupa. Kami sentiasa menawarkan sesuatu yang baru dalam pelbagai kategori produk untuk memastikan para ahli kami gembira dan memenuhi keperluan mereka yang berlainan, "kata Pedro. Memandangkan mereka meningkatkan kempen pemasaran dan promosi mereka untuk melengkapkan produk mereka, yang berkualiti tinggi, mereka optimis Mencapai matlamat mereka untuk menjadi syarikat jualan langsung teratas di Filipina.


"SPPI akan terus membangun dan mempromosikan Katalog Sophie Martin di seluruh negara untuk menyediakan akses yang lebih baik kepada lebih ramai warga Filipina di seluruh negara. Kami juga menyediakan latihan lebih lanjut mengenai strategi perniagaan, pemasaran dan pengetahuan produk kami agar dapat mempromosikan produk kami dengan berkesan. Kini akan mempunyai katalog bulanan, "kata Pedro, sambil menambah bahawa Sophie BCs di seluruh negara menjalankan kira-kira 1000 Rancangan Fesyen setiap tahun di pelbagai lokasi di Filipina.


Sumber : http://www.katalogpromo.id/2017/07/katalog-sophie-martin.html

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home